کلاه گیس طبیعی مردانه

پروتز مو صفحه ای می باشد که تار موها در آن قرار میگیرند، این کلاه گیس ها از پروتزهای “های تک پزشکی” با تکنولوژی نانو ساخته شده که آب و هوا به راحتی به کف سر میرسد و از آن عبور میکند.

موی طبیعی

تار موهایی که در کلاه گیس های طبیعی استفاده می شود تار موهای صد در صد انسانی می باشد که به صورت تار به تار داخل پروتز قرار داده شده است.تمامی کلاه گیس های موسسه موکاران آزمایش شده و تاییده ی وزارت بهداشت را دارد و تمام این کلاه گیس ها از کشور کره جنوبی وارد میشوند.کلاه گیس های رایج در بازار از الیاف مصنوعی و طبیعی استفاده شده که کاملا تفاوت دارد با این گونه کلاه گیس ها و قابل مقایسه با این کلاه گیس ها نمی باشد.

هشدار: در خرید کلاه گیس ها طبیعی باید به این موضوع توجه داشته باشید و از موسسه ای که این کار رو ارائه میدهد بخواهید برای شما کتبا بنویسد که این کلاه گیس ها از موی انسان ساخته شده متاسفانه برخی از موسسات از موی حیوانات برای ساخت این کلاه گیس ها استفاده میکنند که شایع ترین آنها موی گاومیش میباشد.

فیکس کننده

متدهای فیکس کردن برای این کلاه گیس ها از روش زیادی قابل استفاده می باشند.که بستگی به نوع فیکس کردن آن دارد و به دو دسته تقسیم میشوند فیکس دائم و فیکس موقت

فیکس دائم:

چسب های بایوپلیمری:

این چسبها ضد آب و ضد کشش می باشد و دوام این چسب ها برای آقایان بستگی به چربی سر دارد، یکی از مهمترین و شایعترین دلایلی که باعث ریزش مو در آقایان میشود چربی سر می باشد و دوام این چسب ها  به چربی سر بستگی دارد.در واقع آقایان با پوست سر چرب هر دو هفته یکبار باید چسب را عوض کنند و اگر پوست سر چرب نباشد دوام این چسب ها تا چهل روز می باشد.

قابلیت ها: همانطور که گفته شد این چسب ها ضد آب و ضد کشش می باشند و قابلیت استحمام رفتن ، استخر رفتن و مقاوت بالایی نسبت به کشیدن شدن دارد و تنها با ریموور(حلال چسب های بایوپلیمری) از سر جدا میشود. مهترین قابلیت این متد فیکس طبیعی جلوه دادن کلاه گیس می باشد به طوری که میتوانیید موهایتان را بالا بزنید و به هیچ عنوان مشخص نمیشود که شما از کلاه گیس استفاده کرده اید.حتی آرایشگرهای حرفه ای هم قادر به تشخیص نمی باشند.

این چسب ها با نام تجاری Supertape Airflex,Ultra Hold,که تمام این محصولات ساخت کشور امریکا می باشد مشابه ظاهری این محصولات را کشور چین تولید میکند اما با کیفیت بسیار پایین ساخته شده.

برای خرید مطمئن تنها از مراکز معتبر خریداری کنید.

بافت:

در این روش کلاه گیس به موهای حاشیه سر بافته میشود و دوام این روش بین دو تا سه ماه نسبت به رشد موها شخص بستگی دارد.

روش تلفیقی بافت و چسب:

برای آن دسته از اشخاص که نمیخواهند موهایشان تراشیده شود از این روش استفاده میشود، در این روش به جز جلوی سر تمامی بخش های دیگر با بافتن به موهای خود شخص فیکس میشود این متد هم کاملا طبیعی جلوه میکند.

فیکس موقت:

برای فیکس موقت از چسب های یک روزه و کلیپس استفاده می شود.

چسب های موقت:

چسب های یک روزه چسب هایی دو طرفه ای می باشند که به صورت نواری عرضه می شود و دور تا دور پروتز نصب میشود.این چسب ها نیز بایوپلیمری بوده و با این تفاوت که دوام این چسب ها یکروزه بود و برای جدا کردن نیازی به ریموور (حلال چسب) نمی باشد. مزیت این چسبها سهولت در جدا کردن و نصب مجدد آن می باشد این چسب ها بدون نیاز به محلول ریمور قابل جداشدن می باشد.

کلیپس:

برای استفاده از کلیپس شخص نباید موهای کوتاهی داشته باشد، در واقع کلیپس به حاشیه موهای شخص وصل میشود.