مقالات

ترمیم مو شیمی درمانی

ترمیم مو شیمی درمانی نوعی کلاه گیس می باشد که برای عزیزانی که دوره شیمی را انجام می دهند قابل استفاده می باشد و همانند موهای خود شخص می باشد.

افرادی که در دوره شیمی درمانی می باشند می توانند با استفاده از پروتز مو طبیعی از نمایان شدن ریزش موی خود در این دوره جلوگیری کنند به طوری که تشخیص آن برای هر کسی امکان پذیر نباشد.

کلاه گیس شیمی درمانی

کلاه گیس شیمی درمانی باید از موی طبیعی انسانی باشد رنگ و جنس مو کاملا باید مشابه موی خود شخص باشد.

حداقل 70% پروتز مو باید از تورهایی که با تکنولوژی نانو ساخته شده و مخصوص این کار می باشد استفاده شود.

به این دلیل که آب و هوا به راحتی به پوست برسد که شخص دچار هیچ گونه عارضه ای نشود.

کلاه گیس شیمی درمانی با موی طبیعی

کمپانی هیرکلاب آمریکا از سراسر جهان موی طبیعی جمع آوری می کند و نسبت به رنگ ، جنس مو و قد مو آنها را دسته بندی می کند. تمامی پروتز های موی موکاران از مسیر قانونی وارد ایران میشود و بعد از تایید کارشناس بهداشت اجازه ترخیص می گیرد و این اطمینان را به متقاضیان استفاده کننده از این پروتز ها میدهیم که این پروتزها ناقل هیچ گونه بیماری نبودهو صد در صد پروسز شده می باشد و فقط از موی طبیعی انسانی ساخته شده است.

استفاده از پروتز مو شیمی درمانی

شخصی که میخواهد دوره شیمی درمانی را آغاز کند بهتر است قبل از شروع این دوره برای تهیه پروتز مو اقدام کند زیرا پروتز مویی که تهیه می شود باید هم رنگ و هم جنس موی خود شخص باشد این افراد می توانند قبل از شروع دوره شیمی درمانی هم از این پروتز مو استفاده کننده که تا پایان این دوره به هیچ عنوان قابل تشخیص نباشد که دوره شیمی درمانی را می گذراند.

قبل از استفاده از پروتز مو

در تصویر بالا موهای خود شخص قبل از استفاده از پروتز را مشاهده میکنید

بعد از استفاده از پروتز مو

در تصویر بالا موهایی مشابه با موهای خود فرد استفاده شده را مشاهده می کنید.

ترمیم مو برای بیماران شیمی درمانی

ترمیم مو موکاران برای عزیزانی که قصد انجام دروه شیمی درمانی را دارند با مشاوره رایگان آماده خدمتگذاری می باشد و در تمامی مراحلی که این عزیزان نیاز به مشاوره داشته باشند از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *